ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ systems 5




NADEX | NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ سگنل | پروگرام ٹریڈنگ NADEX | NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ سگنل | پروگرام ٹریڈنگ آپ کو ایک دھماکہ خیز مواد سے ONLINE ٹیلی سیمینار میں مدعو کیا جاتا ہے. موضوع: "کس طرح کے طور پر کم $ 200 ہر ٹریڈنگ دن ڈبل کرنے انفینٹی اور اس سے آگے.!" 7PM مرکزی معیاری ٹیکساس وقت میں 5 دن ایک ہفتے پیر سے جمعہ کسی بھی ویب براؤزر، فون یا گولی اور قسم میں جانا JOIN. ME/NADEXGURU کہ JOINDOTME / NADEXGURU IS آپ ڈائل چاہیے آڈیو لینے کے لئے ٹیم سن لو! آج صرف میں نہیں Webinar دور مفت سگنل دیتا ہوں آپ اپنے پیسے ٹوڈی دوگنا کرنے استعمال کر سکتے ہیں! آپ کو نئے NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ پلیٹ فارم کی تجارت کرنے کا ایک آسان، آسان طریقہ کے لئے تلاش کر رہے ہیں؟ تو پھر تم اس teleseminar پر بننا چاہتا ہوں گے. ہیلو، میں رچرڈ پیٹر، ماسٹر ٹریڈر تمام مارکیٹوں میں ٹریڈنگ کے تین دہائیوں کے ساتھ ہوں. مہارت کے اپنے خصوصی میدان زیادہ espcially، انڈیکس فیوچر مارکیٹ میں ہے رسل 2000 ایس اینڈ پی 500 اور نیس ڈیک 100. لیکن جب میں نے شروع میں تھا مسئلہ تربیت کی کمی تھی. ماسٹر تاجروں منظم کرنے میں بھی مصروف تھے ان کے اکاؤنٹس، اور کسی بھی نئے آنے والے کی مدد کرنے میں بہت کم یا کوئی دلچسپی نہیں تھی. اور، چند کیا ہے کہ، مطلوب $ 10،000 اور "ان کے کمدی کے اوپر نظر آتے ہیں." ​​کرنے کے لئے ویسے، کے بارے میں 7 ماہ پہلے میں اصل، لائیو، حقیقی وقت NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ کی پیشکش کی ایک کمپنی کی بنیاد رکھی نئے NADEX بائنری اختیارات ایکسچینج میں سگنل. میں، مجھے لگتا ہے کہ پلیٹ فارم کا انتخاب کیوں کے بارے میں مزید بعد میں اشتراک کریں گے لیکن اب کے لئے میں آپ کو پوچھنا ہوں ان سوالات کے ساتھ اپنے آپ کے ساتھ ایماندار ہونا چاہوں گا. کیا آپ کو لائیو، ریئل ٹائم حاصل کر سکتا ہے تو NADEX بائنری اختیارات ٹریڈنگ سگنل آپ کے سمارٹ فون پر بھیج دیا کہ آپ کے لئے دلچسپی کا باعث ہو گا، میں ٹریڈنگ منزل پر کر رہا ہوں بالکل وہی جو عکس گے؟ میں نہیں حقیقی وقت NADEX بائنری اختیارات ٹریڈنگ سگنل، صرف "میرے کمدی کے اوپر دیکھ" کے بارے میں بات کر رہے ہیں لیکن رہتے ہیں میں NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ پر حقیقی وقت میں اپنے پیسے کے ساتھ کر رہا ہوں بالکل وہی جو کی عکاسی تم اتنی تجارت جیتنے عین مطابق NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ سگنل کی روزانہ recaps کے حاصل کر سکتے ہیں تو کیا میں آپ کو بھیج کرنے کا فیصلہ کیا کیوں آپ کے دماغ میں "تصویر" سکتا "حقیقی وقت." اور، کیا میں جہاں صرف ایک تجارتی جیت کے ساتھ آپ کو اپنے عین مطابق رقم کے انتظام کے نظام کو ظاہر کرنے کے لئے تھے تو، بدترین حالات کہ آپ کی توجہ ملے گا، آپ کو بھی ٹوٹ جائے گی ہو جائے گا؟ آپ کو ایک مثال دیتا ہوں: NADEX آپ کے طور پر چھوٹی سی کے طور پر $ 100 کے ساتھ آپ کے اکاؤنٹ کھولنے کے لئے کی اجازت دیتا ہے. میری NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ سگنل میں رسل خریدا ہے کہ آپ کو بتا حقیقی وقت میں آپ کے لئے آتا ہے 4:15 پر اس بات کا یقین کے لئے کافی ہڑتال 1128. کی قیمت اور،، 2000 مینی فیوچر کنٹریکٹ، NADEX ٹریڈنگ بند 1130 ہڑتال کی قیمت سے اوپر، پیسے میں آپ کو ڈال اور آپ کو ہر معاہدے تم پر 100٪ کی واپسی دینے میں آپ کے سمارٹ فون پر ادا کرنے کے لئے آپ کو ہدایت کی $ 50 قیمت پر خریدا. تم کس طرح اس معاہدہ کو خریدنے کے لئے پتہ چلا؟ تمہیں گھور ہوم بلاگ تمام دن اور رات میں بیٹھنا ہوگا کیا آپ یا آپ کو آپ کو بھیجا میرے NADEX بائنری اختیارات ٹریڈنگ سگنل کو سبسکرائب کرنے کے لئے وار فیصلہ کیا "حقیقی وقت." تو، Hmmmm میں، دیکھتے ہیں. میرے $ 100 بہت پہلے ٹریڈنگ کے دن پر $ 200 میں تبدیل کر دیا ہے. لہذا، میں $ 100 میں صرف، دوسرے نصف کے ساتھ، باہر ہے کہ $ 100 لے گھر پر اپنے بل ادا کرنے کے لئے اس کا استعمال، اور جوا دوسرے لوگوں کے پیسے کی جیت. میں ایک بار پھر جیت اب جب،، (رچرڈ NADEX بائنری اختیارات ٹریڈنگ سگنل کا استعمال کرتے ہوئے) میرے NADEX اکاؤنٹ میں اگتا ہے دن 2 $ 200، دن 5. میں جیت ہر وقت پر دن 4 دن 3 پر $ 400، $ 800، $ 1600، میں کے آخر میں 50٪ واپس میں نے ایک سے محروم ہو سکتا ہے، اگرچہ ہر ٹریڈنگ کے دن اور مجھے ایک فاتح بنانے "گھر رقم" کے دیگر 50٪ جوا کاروباری ہفتے کے دوران دن. Folks میں، یہ صرف کسی بھی بہتر نہیں ملتا. میری ویب سائٹ پر جائیں: goldmoneyparty Checkout کے صفحے پر جائیں جارج واشنگٹن کے چہرے کے لئے دیکھو اور آرڈر! مجھے اپنے خاندان کی مالی تحفظ کو محفوظ کرنے کے لئے آپ کی مدد کی مدد اور خاندان کے آپ کے لئے ایک دیرپا میراث کی تعمیر آنے والی نسلوں. مسٹر پی NADEX ثنائی کے اختیارات ٹریڈنگ Signas کا خالق، اور ماسٹر ٹریڈر پی. ایس میں کسی بھی طرح، شکل، شکل میں NADEX کی طرف سے توثیق نہیں کر رہا ہوں. ٹریڈنگ، آپ سے زیادہ نہیں ایک خطرناک کاروبار شرط ہے کھونے کے لئے برداشت کر سکتے ہیں. کوئی ضمانت نہیں کہ NADEX بائنری اختیارات ٹریڈنگ کے لئے رکنیت کی طرف سے کسی بھی طرح میں بنایا گیا ہے آپ جیت جائے گا کہ سنکیتوں. لیکن میں یقین کے ساتھ کہتے ہیں اور بڑے پیمانے پر سرمایہ کاری میں ہر مہینے میں بنانے میں "مشکلات ڈال کر سکتے ہیں کہ آرٹ ٹریڈنگ چارٹ کی حالت، (اور ان کو پڑھنے کے لئے کس طرح جاننے کے دوران 30 سال) آپ کے حق میں. " اور، راہ کی طرف سے، اگر آپ چاہتے ہیں میری ثابت پیسہ کمانے ٹریڈنگ سگنل اپنے زبردست بھیجا مفت فون ہر پیر، صرف مندرجہ ذیل لنک پر کلک کریں اور وہ ہمارے '' مفت سگنل پیر "کی فہرست میں شامل url2txt / 1l9zQSI