ثنائی کے اختیارات edge 24




ثنائی کے اختیارات ایج صرف بائنری اختیارات ٹریڈنگ ایک زندہ بنانے کے؟ یہ برعکس کی طرح 3A٪ 2F٪ 2F binaryoptionsedge٪ 2Fpublic٪ 2Fstyle_images٪ 2Fmobile٪ 2Fprofile٪ 2Fdefault_large. png "/٪ zack. p5 18 اگست 2013 یہ برعکس کی طرح Tradista 19 2013 اگست یہ برعکس کی طرح BryanMac 19 2013 اگست مکمل طور پر اتفاق کرتا ہوں یہاں، میں ٹوکری میں ہے کہ صرف scalping کے آمدنی کے نقصان اور ٹریڈنگ خبر کا احاطہ کرنے پر زور دیا جائے گا غائب تو میں کہیں گے، ٹوکری، سر، اور نیوز تجارت، میں آہستہ آہستہ اپنی آمدنی کا 50٪ یا اس سے زیادہ ہونے کی وجہ سے کی سمت میں کام کر رہا ہوں سکلیپنگ، اس وقت کے بارے میں 35٪ ہے. 10 فیصد ہے اور باقی ٹوکری ہے. یہ برعکس کی طرح 3A٪ 2F٪ 2F binaryoptionsedge٪ 2Fpublic٪ 2Fstyle_images٪ 2Fmobile٪ 2Fprofile٪ 2Fdefault_large. png "/٪ برینٹ 19 اگست 2013 میں آپ کو ایک غیر منظم غیر ملکی بروکر استعمال کرنے کے لئے جا رہے ہیں تو آمدنی کے لئے ٹریڈنگ ٹوکری پر مکمل طور پر انحصار نہیں کریں گے. اب NADEX ساتھ، کہ ایک مختلف کہانی ہے. میں نے اس سال کے آخر کی طرف سے ٹریڈنگ NADEX مکمل وقت کی منصوبہ بندی. بہت سے طریقوں پیسہ کمانے کے لئے اور مجھے سچ میں کہیں اور نہیں دیکھا ہے NADEX تجارت کرنے. آپ کو صرف باہر شروع کر رہے ہیں میری تجویز ایک ونیدوست بروکر تلاش کرنے کے لئے ہے. اس صنعت ان تمام scammy بروکرز پوپ آؤٹ کے ساتھ بہت جلد گندگی کرنے کے لئے جا سکتے ہیں. یہ برعکس کی طرح parsifal23 19 2013 اگست چند ہفتوں میں بنیادی طور پر ایک Martingale حکمت عملی ہے جس میں کیتھ جونز، کی طرف سے "آلسی دن تاجر کے نظام کو" بھر میں ٹھوکر کھائی Binarys ٹریڈنگ شروع کر دیا کے بعد. میں نے پہلے ہی ایک رجحان، حمایت اور مزاحمت کی مندرجہ ذیل کی طرح، ایک بہت کم جانتے تھے، لیکن بہت بنیادی میں knowlegde. کہ I've چند سو یورو کھو پہلے. ان کے "نظام" کے بعد پہلی ہفتے یہ صرف ناقابل اعتماد تھا: میں نے 1850 یورو میں 200 یورو کے بارے میں میری ابتدائی جمع کر دیا. تم نے I've "HolyGrail" ملا سوچا، میری enthusiasmus تصور کر سکتے ہیں؛ دوسرے ہفتے بھی بہتر، میں زیادہ 2500 کے مقابلے میں حاصل کیا گیا تھا: کم از کم میں (Marketsworld استعمال کرتے ہوئے) اس رقم کا نصف واپس لے لیا. آپ کو شاید یہ جاری کس طرح لگتا ہے. 3rd کی ٹریڈنگ ہفتے کے پیر کے روز میں اپنے اکاؤنٹ دھماکے سے اڑا دیا اور میں حقیقت سے واپس. لیکن میں اب بھی میں صحیح راستے پر تھا کہ خیال کیا، تو میں نے ایک بار پھر میری واپس لے لیا پیسے جمع. بالکل میں یہ کھو دیا! اب، ایک سال بعد اور بنیادی اصولوں مطالعہ کرنے کے بعد منافع بخش حاصل کرنے کے لئے شروع ہوں، گزشتہ 3 ہفتوں اب تک میرا سب سے بہتر تھے. ، ایک بڑا ہے، تو میں اس سے دور رہنے کے لئے کافی ہونا چاہئے اس طرح جاری کر سکتے ہیں، صرف مستقبل بتائے گا. کھیلوں Bettings میں بھی ہوں اور میں عام طور ورنہ یہ حقیقی پیسے کے ساتھ تجارت کرنے کے لئے مشکل ہو جائے گا، اس رقم کے ساتھ اپنے ٹریڈنگ اکاؤنٹ سے فنڈز فراہم کررہی. میری سب سے بڑی مسائل جذبات اور نظم و ضبط ہے، تو میں ٹریڈنگ سے پہلے meditading شروع، یہ واقعی میں مدد ملتی ہے. میں نے لوگوں کا 5٪ ٹریڈنگ سے رہ سکتے ہیں araound لگتا ہے اور ہاں، یہ ان کا حصہ بننے کے لئے میرا مقصد ہے. یہ برعکس کی طرح marijan993 20 اگست 2013 یہ برعکس کی طرح 3A٪ 2F٪ 2F binaryoptionsedge٪ 2Fpublic٪ 2Fstyle_images٪ 2Fmobile٪ 2Fprofile٪ 2Fdefault_large. png "/٪ مارگریٹ جین کنس 20 نومبر 2013 یہ برعکس کی طرح 3A٪ 2F٪ 2F binaryoptionsedge٪ 2Fpublic٪ 2Fstyle_images٪ 2Fmobile٪ 2Fprofile٪ 2Fdefault_large. png "/٪ سمیع 16 دسمبر 2013